Sammanfattning av helgen...

Hej allihop!

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag. Har varit fullt upp denna helgen, med det är bara kul:)

I fredags körde jag direkt hem till mamma och pappa efter jobbet och tog en fika och hämtade lilla Ludde. Var jätteskönt att hämta min lilla plutt igen. Efter en snabb visit hemma i Herrestad körde jag tillbaka till Vomb igen för att dusch och göra mig iordning eftersom vi skulle en sväng till byfesten i Vomb. Stannade bara där ett par timmar eftersom Danne var sjuk. Efter det tittade vi på Morden i midsomer här hemma...

I lördags var jag iväg i Sjöbo och handlade mat inför lite grillning senare på kvällen. Var även inne en sväng på Unos kläder och köpte en jättesöt blus/top. Har tittat på den flera gånger innan, men nu köpte jag äntligen den. Hela eftermiddagen var Anna och jag iväg och badade och solade vid Häljasjön. Var riktigt härlig och fin färg fick man också. Senare på kvällen kom L-H och Linda hit för att grilla och Anna stannade också kvar här. Efter grillningen blev det kubb och rappakaljda. Blev en jättetrevlig kväll och vädret var kanon!

Idag har jag varit iväg en sväng hos Linda och L-h och ätit en god lunch. Egentligen var det meningen att vi skulle bada i deras pool, men det började tyvärr regna och åska, så vi skippade det. Istället körde vi en runda till Pema och handlade lite pysselsaker. Efter det körde jag en sväng till Dannes föräldrar. Lilla Annie var också där, jätteskoj att träffa henne :) Hon växer så det knakar :)  Nu ikväll har danne och jag ätit tacos, var jättegott, och nu är man mätt som en plätt!

Ludde ska stanna kvar här tills imorgon eftersom Danne bara ska jobba inne på kontoret i Malmö på förmiddagen. Så Ludde behöver inte va själv så länge.
Ikväll blir det en promenad med Ludde och kanske en film. Blir nog lite jordgubbar också eftersom vi fick en massa av Dannes föräldrar som de odlar själva. Mumselimums :)

Känner att jag har ny energi till en ny jobbvecka nu. Har verkligen varit behövligt med två sovmorgnar, men imorgon blir det till att gå upp 05.30 igen... Jippi! Får lägga mig tidigt ikväll.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndagskväll.

Massa kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack föe en trevlig dag i lördags. Maten var rikgtigt god. Kram på dig

2009-07-06 @ 16:42:20
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0