Då var det måndag igen...

...Men som tur var så gick denna måndagen ganska snabbt. Ett steg närmare helgen:)

Denna veckan blir det mest jobb, men det händer även lite roligheter :) På torsdag och/eller fredag ska jag och Danne till Sjöbo marknad. På lördag är vi bjudna på middag till Dannes föräldrar, mina föräldrar och farmor och farfar ska också dit, så det ska bli roligt. På söndag ska vi fira lilla Ludde som fyller 4 år om en vecka. Har köpt en massa presenter till han, så får verkligen hoppas att han blir nöjd den lilla plutten :)

Nu ikväll tänkte jag gå ut en runda i skogen, är jättehärligt väder. Sen får vi se om jag orkar städa lite, annars blir det soffan... :)

Såg förresten en ganska bra film igår, "Kocken" hette den, en svensk film. Det var en ganska annorlunda film, men ändå bra. Den var lite lång bara, närmare 2 timmar. Men helt klart värd att se.

Hoppas ni får en jättebra vecka allihop!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0