090729

Igårkväll var Danne och jag och firade Nicolas 1-årsdag. Jag glömde tyvärr ta med kameran, så det blir inga bilder från festen... Men  har i alla fall foto på presenterna som jag köpte till honom...



Supersöt tröja med Snobben från H&M. Märks att Nicolas inte är någon liten bebis längre. Nu får man köpa kläder som är för barn mellan 12-18 månader.



En söt ko, även den köpt på H&M...



Gjorde även ett sött kort till födelsedagsgrisen...




Igår hade jag löneförhandling på jobbet. Gick helt okej, fick 1000 kr mer i lön nu än vad jag har haft under sommaren. Sen får jag även en veckas betalt semester nu i slutet av augusti. Såååå skönt, jag har aldrig haft någon betald semester förr, så det ska verkligen bli härligt. Jag fick vikariat fram till den sista mars nästa år, så nu har jag i alla fall att hitta på. Efter vikariatets slut är det nästan sommar igen och då behövs det alltid semestervikarier, så ungefär ett år framåt har jag i alla fall jobb. Känns väldigt skönt.

Håller på att fixa lite middag nu, blir lax med potatis, sås och ärtor. Ska bli mumsigt, jag är jättehungrig idag...

Köpte förresten en ny klänning/tunika på H&M för några dagar sedan, samma modell som jag redan har, men i en annan färg.. Här kommer en bild på klänningen.



Passar bra både på jobb och på fritiden... Snyggt med ett par svarta leggings under...


Ikväll blir det en promenad i skogen och sen ska jag slappa i soffan, har varit trött hela veckan, så känner att jag behöver ta det lite lugnt. Till helgen är vi uppbokade både på fredag och lördag. På fredag är det kräftskiva hos Rikard och på lördag ska vi på fest till David. Ska bli skoj :)

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart vi ska ses. Jag jobbar bara onsdag nästa vecka. Om du kanske kan då?? Ja, men vi träffas ändå oftare än vi gjorde för ett år sen, hehe. Kram

2009-07-29 @ 19:40:30
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0