090726

Hej allihop...

Då var det söndag igen och snart är helgen slut. Tycker att helgerna går alldeles för fort, helt galet...

Igår var vi på inflyttningsfest hos Sara och Anders. Var riktigt kul, här kommer några bilder från kvällen...



Presenterna som vi gav till Anders och Sara. En fin kruka med blommor som jag satt ihop själv, ett gott, rött vin i en söt påse och ett kort som jag gjort själv...



Danne och jag på förfest hemma hos en av Dannes gamla kollegor...



Söta Annie äter goda chips :)



Folk från festen...



Danne och Isak



Haha.. Denna bilden bjuder jag på..:) Mumsigt med tacos :)



En till bild på lilla Annie :)


Tyckte det blev en jättebra kväll med god mat och kul sällskap :)



Tänkte även lägga in bilder på ett par söta klänningar som jag köpt...



Klänningen från Nelly.



Höstklänning från Vila. Inte världens bästa bild, men jättesöt när man har den på...

Idag ska jag kanske åka en sväng till Linda, annars blir dagen nog ganska lugnt, är lite trött idag efter gårdagens övningar...

Hoppas ni får en trevlig söndag :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0