090723

Efter jobbet åkte jag, mamma och min bror och plockade jordgubbar en bit utanför Glemminge.. Var faktiskt ganska mkt jordgubbar kvara att plocka, även om det är slutet på juli...

Har gjort en god drink av en del av jordgubbarna som jag plockade idag...



Visst ser den mumsig ut :)


Mamma och pappa har hur mycket körbär som helst hemma i sin trädgård, så jag passade på att plocka en del. Har smakat på dom ikväll, väldigt goda.



Ser nästan ut som såna körsbär som man köper på marknader, och dessa är minst lika goda :)


Imorgon är det sista jobbdagen denna vecka, ska bli skönt med lite ledighet. Känner verkligen att jag behöver ett par sovmorgnar. Tackade förresten ja till vikariatet idag, på tisdag blir det löneförhandling...

Ska dricka upp min goda drink nu, sen blir det en kvällspromenad med Ludde innan det är dags att nanna...

Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Löneförhandla nu bra. hehe

2009-07-24 @ 07:56:50
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0