090721

Idag har jag namnsdag, så grattis till mig själv :)

Har fått en kanonbra nyhet idag! Jag blev erbjuden ett vikariat på Förlossningen på Kvinnokliniken i Lund idag. Vikariatet är ett halvår till en början och 100%. Jag har till måndag nästa vecka på mig att svara ja eller nej. Allt lutar åt att jag kommer svara ja, jag trivs väldigt bra på Kvinnokliniken och hon jag kommer till att jobba med verkar vara jättetrevlig. Antagligen tackar jag ja innan måndag...

Jag som har varit så orolig över att inte kunna få något jobb till hösten, men det löste sig ju kanonbra! Jag är så glad :)

Kram på er allihop ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Jobbet...verkligen super roligt..=)

2009-07-21 @ 18:23:47
Postat av: emily

Grattis till Jobbet...verkligen super roligt..=)

2009-07-21 @ 18:24:30
Postat av: Jenny

Grattis till jobbet och lycka till! Jag kämpar på så gott det går och försöker tränga undan dåliga tankar och sårade känslor. Med tiden överlever väl jag också. :-) Hoppas du får en skön sommar också (trots jobb). Kram.

2009-07-22 @ 18:40:50
URL: http://www.worldofjenny.blogspot.com
Postat av: Anna

Klart du ska ta det. Grattis grattis

2009-07-23 @ 18:58:48
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0