090720

Börjar med att säga GRATTIS till min lille Luddeplutt som fyller 4 år idag :)



Passar även på att gratta Linda och L-H:s lille vovve Kasper som blir ett halvår idag....

Har varit jätteorolig över att jag inte ska få något jobb till hösten, men nu börjar det lossna ordentligt. Imorgon ska jag på en intervju på Kognitiv medicin i Lund och på onsdag bär det av till Lindängens vårdcentral i Malmö för en intervju där. Bara till att hoppas på det bästa :)

Har varit fullt upp på jobbet idag. De var en sekreterare mindre på förlossningen idag, så jag hjälpte till att skriva där. Hade verkligen att göra hela dagen och tiden gick snabbt, det är skönt.

Nu har Danne och jag precis käkat biff med potatis, sås och grönsaker, mumsigt, så nu är man mätt som en plätt.

Funderade lite på att at en runda i skogen idag, men nu har det börjat regna och åska, så känner mig inte så sugen på det längre. Sååå tråkigt väder. Verkligen inte kul för de som har semester.

Hoppas ni får en bra kväll!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0