090719

Idag kom min familj hit för att fira Luddes födelsedag. Imorgon fyller han 4 år, men vi valde att ha hans lilla kalas redan idag. Inte klokt att den lilla plutten redan har fyllt 4 år, tiden går verkligen snabbt...

Lite bilder på Ludde när han öppnar sina paket :)



Ludde med ett gott ben som han fick av min bror.



Ett paket med en boll som han fick från mina föräldrar.



Ännu ett paket från mina föräldrar med en kanonbra fil till Luddes klor.



Ännu ett paket som håller på att öppnas. Ludde var ganska trött efter paketöppningen, sammanlagt tror jag att han fick 11 paket. Värre än ett litet barn nästan, haha...


Här kommer även en bild på mig hur jag såg ut idag...



Jeans och top från Vila...

Resten av kvällen blir antagligen lugn. Danne är iväg och spelar fotboll och jag ska snart börja fixa med lite middag. Idag blir det kycklingpytt med ägg och rödbetor. Enkelt men gott :)

Hoppas ni har haft en härig helg. Min har varit jättebra, men tyvärr gått alldeles för fort som vanligt...

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Gåsen

Grattis Ludde hoppas du fick en fin födelsedag och att du gillade mig :)

2009-07-19 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0