090718

Tänkte uppdatera er lite om vad som har hänt de senaste dagarna...

I torsdags var Danne och jag på Sjöbo marknad, köpte lite smått och gott. Träffade en hel del folk som vi kände. Vi åt goda langos som man inte har ätit sen förra gången det var Sjöbo marknad, det var verkligen jättegott. Älskling och jag tog varsin deluxevariant med kräftstjäratar och räkor. Var jättegott, men gud vad man blev mätt.  Efter marknaden hälsade vi på en sväng hos Rikard.

I fredags var det jobb som vanligt. Efter jobbet gick jag en sväng i Lund. Blev inte så mycket shoppat, men hittade i alla fall ett par jättesöta Hello Kitty morgontofflor som jag köpte. Efter shoppingen åkte jag hem till Ystad och åt middag hos mina föräldrar. På kvällen var jag och min bror och hälsade på hos farmor och farfar. Sen gick vi en sväng på nåt som hette Street Market i Ystad. De sålde maträtter, godis och kakor från olika ställen i världen. Ganska roligt att gå och titta på, där var mycket annorlunda saker. De sålde även lite kläder och smycken. Jag köpte två jättesöta armband med små klockor i. Kvällen avslutades med friterad banan och ananas hos mina föräldrar innan jag körde tillbaka till Vomb igen.

Idag tog jag sovmorgon, behövs verkligen när man går upp halv sex varje dag annars. Sen körde jag till djuraffären i Sjöbo och köpte en massa saker till Ludde och Hoppe. Var även inne en sväng på Unos kläder och köpte en klänning. Efter det träffade jag Linda en liten stund. Nu i eftermiddag har Dannes föräldrar varit här och fikat. Ikväll blir det lugnt med god middag och film.

Imorgon kommer mina föräldrar och bror hit. Ludde fyller 4 år på måndag, så vi ska fira hans födelsedag imorgon med god fika och en massa presenter.

Längesen jag har lagt in några bilder på bloggen, så jag tänkte bjuda på några idag...




En del av alla de presenter Ludde ska få när han fyller år :)



Söt klänning som jag köpte för ett par veckor sen på Gina Tricot. Jättebra nu på sommaren, jag köpte en svart och en aprikosfärgad också i samma modell.



Klänningen som jag köpte idag.



Söta Hello Kitty morgontofflor:)



De två snygga klockarmbanden som jag köpte igår.



Sist men inte minst, en bild på mina två älskligar. Tyckte denna bilden blev jättebra :)


Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördag.

Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Karin den bästa

jag vill ha klockorna:O

2009-08-23 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0