090715

Idag hade det minsann varit skönt att vara ledig och ligga och åka till stranden och sola och bada. Men någon måste ju jobba, tycker ändå att dagen gick ganska snabbt.

Var och hämtade böcker i Veberöd innan idag som jag beställt från Adlibris. Blev dessa tre:

Karriär och köksbesvär        Sista jouren        Flickan som inte fick finnas

Boken i mitten, som heter "Sista jouren" är skriven av Karin Wahlberg, en av läkarna på Kvinnokliniken som jag är sekreterare till nu i sommar. Tänkte det kunde vara kul att läsa en an hennes böcker.

Har inte alls mått bra nu sen jag kom hem, är väl kanske värmen, har huvudvärk och mår illa, får verkligen hoppas att det går över snart. Jag hade tänkt gå ut en sväng i skogen sen, men det är inte kul om man har huvudvärk. Senare ikväll blir det nog en film, Danne ska iväg och jaga, så jag får underhålla mig själv.

Danne och jag ska nog förresten boka en resa till härliga Oslo igen, blir antagligen den 7 augusti som vi åker, ska verkligen bli jättekul :)

Imorgon blir det Sjöbo marknad, ska bli skoj :)

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0