090712

Hej allihop!

Då var helgen tyvärr snart slut igen. Det går alltid lika fort tycker jag. Men inget att göra åt det, snart är det helg igen :) Veckorna går också fort...

Igår var jag iväg en sväng in Malmö med mina syskon. Vi var på IKEA, St Bernstorp och Mobila. Jag handlade en del under dagens shoppingtur, bl.a. en minimixer på Jula. Funkade hur bra som helst, jag testade den igårkväll och gjorde en jordgubbsdrink, mumselimums :) Jag köpte även ett nytt bilbälte till Ludde, eftersom han har bitit sönder sitt gamla... På IKEA blev det några blommor och krukor, en lampa och en leksak till Ludde. Mina syskon fick också handlat en del under dagen, min bror köpte bl.a. en ny mobil.

Har även gjort en del söta kort i helgen. Var säkert en månad sen jag pysslade sist, så det var kul att ta fra, alla pysselsaker igen :)

Igårkväll kom Sara, Anders och Koffe hit. Vi grillade och spelade kubb, var trevligt och det var någorlunda fint väder på kvällen.

Idag har jag inga direkta planer, ska i alla fall ner om en runda till Ystad och lämna Luddeplutten. Sen får vi se vad som händer. Är ju inget direkt väder till att sola idag, tråkigt.

Imorgon blir det jobb igen, är inne på den 5:e veckan, som sagt, tiden går fort...

Hoppas ni får en bra söndag!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Synd jag inte kunde följa med i lördags, vi måste ses en dag

2009-07-13 @ 16:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0