090702

Torsdag idag = snart helg :)

Behöver verkligen lite ledighet, är trött som tusan efter denna jobbveckan. Och till råga på allt så börjar jag bli sjuk med. Har ont i halsen och känner mig febrig. Inte alls roligt. Danne känner sig också sjuk, så vi har väl smittat varandra som vi brukar göra...

Igår var vi en sväng på Hörby markand. Var helt okej att gå där, men det blev inte några större inköp. Köpte i alla fall en liten söt nyckelring med en liten mus som jag har satt mina bilnyckar i. Blev riktigt gulligt :)

Imorgon ska jag iväg till jobb även om jag inte känner mig helt frisk. Det är ju bara en dag kvar innan det är helg, så det ska jag väl klara av. Inte klokt vad tiden har gått fort, nu har jag redan jobbat i tre veckor. Och jag har åtta veckor kvar. Det går verkligen jättefort. Får verkligen hoppas att man kan få mer jobb till hösten, antingen på Kvinnokliniken eller någon annanstans.

Imorgon på kvällen ska vi nog på Byafest här i Vomb om vi känner oss lite bättre. Ska dit med Kattmannen som skulle fixa lite god mat till oss. Skönt att slippa fixa med det själv :)

Annars bli nog helgen ganska lugn. Kanske blir det bio eller en hyrfilm på lördag, men annars inga större övningar.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för din omtanke. Jag förstår ingenting just nu.

2009-07-05 @ 12:33:12
URL: http://worldofjenny.blogspot.com
Postat av: Jenny

Tack för din omtanke. Jag fattar ingenting just nu.

2009-07-05 @ 12:44:33
URL: http://worldofjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0