Veckans shopping:)

I tisdags var jag och syrran inne i Malmö och shoppade, var riktigt roligt. Både hon och jag hittade en massa fint.
Lite av det jag köpte:

* Tröja på Vero Moda
* Pocketbok, Mias systrar
* Massa badykläder till Nicolas som han ska få på sitt dop på söndag
* Ett jättefint ställ till tandborstar med hjärtan
* Smink och inpackning på HM
* Vit topp på HM
* Söta Björn Borg trosor me små blommor

Idag kom jag på att jag skulle behöva ett par nya streetskor. Kollade runt i några affärer i Ystad med min syster idag och hittade till slut ett par snygga svarta lacoste-skor. De var ju inte direkt jättebilliga, men har tänkt köpa såna länge och nu behövde jag verkligen ett par nya skor.

Testade förresten att locka mitt hår idag, blev jättefint. Lite mer volym, och det behöver mitt hår verkligen, tycker det är så tråkigt och tunt. Tog typ en halvtimme, så inget jag orkar göra varje dag, men nån gång kan va kul.

Nu ska Ludde och jag snart åka till älsklingen. Ska bli mysigt. Imorn blir det middag och bio med Anna och på söndag ska lilla Nicolas döpas, så jag har fullt upp:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Du passar säkert i locket hår:)

2009-01-16 @ 15:12:19
URL: http://lantligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0