Torsdag

Hello allihop!

Idag har jag varit duktig och tränat, har varit dåligt med träning hela julen, men nu börjat jag tycka att det är kul igen.

I eftermiddags träffade jag Anna och tog en fika med henne på stan tillsammans med min lillasyster. Var riktigt trevligt. Köpte lite småsaker också, 2 röda ljuslyktor (lotusblommor) som är såå fina och så köpte jag ett halsband på Hm som jag har kollat på länge. Efter fikan och shoppingen gick vi en lång runda med Ludde, härligt:)

Har beställt nya 3D ark idag, har fått beställning på en massa grattiskort, så jag behöver lite nya motiv.

Har beställt lite från Hm idag också, blev ett par pyjamasbyxor, ett par mysbyxor och en jättesöt cardigan.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tröjan var riktigt söt. Tack för idag, var riktigt trevlig. Kram

2009-01-22 @ 19:15:13
Postat av: BamZe

Massa myskläder....de är alltid nice :)

sköt om dig, kram

2009-01-22 @ 22:34:37
URL: http://www.bamze.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0