Söndag!

Började dagen med att träna, hur skönt som helst :) Känns bra och roligt att jag har kommit igång med träningen igen. Skärpte mig inte alls med det under julen.

Har sökt lite jobb nu som medicinsk sekreterare, blev nog 5 st jag sökte. Gäller att vara ute i god tid och söka jobb, är ju bara 4 månader kvar nu till examen, kommer säkert att gå hur fort som helst.

Var precis ute och gick en lång runda med Ludde nere vid havet. Härligt! Ludde är riktigt trött nu, ligger i sängen och vilar.

Bjuder på en bild på mig själv med, inte så ofta det händer .... :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till gumman!! Hoppas du får ett jobb snart.

Vad duktig de med träningen. Fast jag har förvisso gått 2 timmar med rullstol idag.

Kram

2009-01-25 @ 18:30:45
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej gumman, vad sött du e på bilden inte ofta man ser dig medd uppsatt hår :) Jätte fint

2009-01-25 @ 19:13:04
URL: http://lantligt.blogg.se/
Postat av: Daniel

Snygg bild sweety :) Hoppas får jobb i Lund. Puss & Kram



2009-01-26 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0