Fredag och lördag!

I fredags förmiddag åkte jag och Anna till Ikea. Var jättetrevligt, vi käkade god lunch där och shoppade en del. Jag köpte en palm med kruka till Danne och lite andra småblommor till han också. Till mig själv köpte jag en snygg ram och vita stenar, tänkte ha stenarna på ett ljusfat. Anna köpte bl.a. ett badrumsskåp.

På kvällen bjöd Danne mig på bio och middag i Lund. Vi käkade fondue på en restaurang som heter Sandra. Jättemysig restaurang och väldigt god mat. Efter middagen kollade vi på bio, Wallander - hämnden. Kanske inte världens bästa film direkt, men den var väl helt okej. Har ju sett alla de andra Wallanderfilmerna, så lika bra att se denna också :) Tack älskling för en trevlig kväll :)

Danne och jag startade lördagen med en lång joggingrunda i skogen. Det kändes i benen, var nog typ en månad sen jag var ute och joggade, men det var jätteskönt när vi äntligen var hemma igen. Lite senare på eftermiddagen åkte vi och köpte ett jättesnyggt soffbord till Danne och en supersnygg spegel. Blev lite impulsköp, alltid roligt. Bordet är valnötsfärgat, passar jättebra hemma hos Danne. Spegeln såg lite gammaldags ut, var silvrig med lite beiga inslag och ramen var hur fin som helst. Vi ändrade även om lite i Dannes vardagsrum, blev hur mysigt och snyggt som helst, ser inte ut som samma rum längre....

Ikväll har jag umgåtts med min bror. Vi har käkat middag ihop och sen kollat på film. Har varit kul. Tänkte kolla runt en sväng på nätet nu och kanske kolla lite på tv, sen händer det nog inte mer idag.. Hoppas ni sover så gott sen allihop :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ohhh va roligt att ändra om, ska bli roligt att se hur de blev hos danne.

2009-02-01 @ 22:31:51
URL: http://lantligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0