Daniel 29 år!

Tänkte bjuda på lite bilder från älsklingen 29-årsfest som blev väldigt lyckad:) Tror vi var 24 personer så Dannes hus var fullproppat:)



En del av gästerna...




Nisse och Linus.



Danne, jag och Jimmy!



Koffe och Helena gullar med Annie.



Sötnosen Annie har bytat om till pyjamas!




Annie är en riktig linslus:)



Samling i köket.... Anders, Henke, Jimmy och Rikard!



Erika, Helena och jag. Vi börjar se lite trötta ut här.....



Festen är slut och Nisse ska nanna.....:)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej gumman, vad fina bilder, skit va jag såg trött ut på det sista fotot på mig, men jag var ju riktigt trött den kvällen.

2009-01-04 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0