Då var det måndag igen...

Idag har jag varit i skolan 13-16. Har hur lyxigt schema som helst nu för tiden. Går 13-16 på onsdag med, sen ledig resten av veckan :) Hur härligt som helst.

Föreläsningen idag var ganska intressant, mkt diskussioner, blir lite roligare än att bara sitta och lyssna i 3 timmar.
Efter föreläsningen tog Madde och jag en mysig fika på Espresso House. Blev muffins och cola, mätt som en pannkaka  blev man.

Tänkte ni ska få se lite bilder från Kaspers födelsedagskalas i lördags... Håll till godo :)



Jag och älsklingen!



Vi igen...



Födelsedagsgrisen :)



Nikolas :)



Jag och min lilla söta kusin!

Kommentarer
Postat av: Helena

Så fin första bilden var på dig o Danne, alla va fina men ja gilla den

2009-01-27 @ 08:47:17
URL: http://lantligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0