Vinter igen!

Nu är det värsta snöstormen ute! Hade hoppats att vintern var över, men så fel jag hade.. Ganska mysigt med snö när man är inomhus, men kallllt när man ska ut med Ludde.

Har varit en sväng i skolan idag på föreläsning, var helt okej. Vi fick ut en gruppuppgift som vi ska jobba hemma med nu i veckan. Så har ingen skola förrän på måndag :) Härligt! Ska bo hos Danne nu dessa dagarna, hur mysigt som helst! Har med mig mina boys hit också, Hoppe och Ludde :)

Imorn ska jag försöka göra så mycket som möjligt på den gruppuppgiften vi fick, så man slipper sitta med det i helgen. Tänkte gå ut och gå en lång runda med Ludde i  skogen också om det inte är alltför mycket snö.

Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0