Trött och hängig

Fattar inte vad det är med mig idag, jag har ingen energi alls. Har ont i hela kroppen, är småförkyld och känner mig allmänt trött. Inte alls roligt, vill inte bli sjuk nu. Har tagit ett par Panodil men de verkar inte hjälpa.... Får verkligen hoppas att det blir bättre snart.

Har iaf tränat idag ändå, men hade inte alls samma energi som vanligt. Var ute och gick en lång runda med Ludde precis nu också, men jag kände mig helt slut efter en timmes promenad, och det brukar jag inte vara. Ludde var så söt när vi var ute och gick. Vi gick förbi en hage med hästar. Ludde gick fram till en som stod precis vid stängslet och slickade den på munnen. Såg sååå sött ut!

Ikväll ska vi på middag till Linda och L-H. Tror tyvärr inte vi kan stanna där så länge eftersom jag inte mår så bra. Älskligen är också lite småsjuk idag, han har ont i halsen och är förkyld, inte alls kul. Hoppas verkligen att vi blir bättre snart.

Imorgon ska jag ha tjejmiddag hemma i Ystad och sen ska vi till Lite Mer, så då måste jag verkligen må bättre. Får lägga mig tidigt ikväll så jag får lite ny energi till imorgon.

Ni får ha en trevlig fredagkväll allihop!


Kramar från mej och Ludde :)

    

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, jag hoppas verkligen du mår bättre imorgon. Jag kör när ni sticker till lite mer imorgon. Kram

2009-02-06 @ 17:43:26
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! ja hoppas du mår bättre imon

2009-02-06 @ 19:18:52
URL: http://lantligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0