Tjejkvällen igår...

Igår hade jag tjejmiddag hemma hos mig. Det var jag, Anna, Helena, Erika och Jenny. Vi käkade pastasallad och sen chockladpudding till efterrätt...




En kycklingsallad och en räksallad!



Mumsig chockladpudding till efterrätt med grädde och strössel :)


Efter maten körde vi singstar, alltid lika roligt! Sen fick vi skjuts av Anna och Martin till Lite Mer, blev ganska trångt i bilen, men det funkade. Skönt att slippa gå dit. Vi hade jättekul här hemma hos mig, men Lite Mer var ingen höjdare. Sååå kass musik.. Blev riktigt besviken. Var inte alls lika kul som sist jag var där.

Tänkte bjuda på lite snygga bilder på oss tjejer.......



Helena som sjunger.... :)



Gott med öl...



...och gott med tequila rose... :)



Singstarstjärnan Anna!



Tjejerna ser koncentrerade ut....



Avslutar med en bild till på mig själv..!


Känner mig duktig som var uppe så här tidigt idag och uppdaterade bloggen. Det trodde ni inte va!



Kommentarer
Postat av: Helena

Hej gumman, Tack för igår det var mycket trevligt hos dig men skit ja va jag osså e besviken på Lite Mer de måste de ändra på jag har ju ALLTID haft roligt där. Många kramar

2009-02-08 @ 14:52:04
URL: http://lantligt.blogg.se/
Postat av: sanna

Till och med jag har faktiskt varit på Lite Mer en gång :D

2009-02-09 @ 13:53:26
URL: http://spalm.blogg.se/
Postat av: linda

Ja ni ser då ut och ha riktigt skoj, framtidens idoler kanske???

Många skavsår i öronen eller?

2009-02-09 @ 21:36:02
URL: http://www.mycardshop.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0