Tisdag...

Har varit i skolan i förmiddags. Egentligen skulle vi haft föreläsning, men läraren var sjuk. Som "tur" var hade vi en komplettering att arbeta med. Hade känts ganska drygt att behöva åka hem direkt igen annars. Vi skulle egentligen fått vår nya gruppuppgift idag också så vi hade kunnat börja med den nu i veckan, men det blev inget av med det. Så nu är jag ledig resten av veckan. Skönt, men ändå lite tråkigt, blir lätt tråkigt att va hemma så mycket.

Har handlat lite nya pocketböcker i eftermiddags:

                             

Verkar jättebra allihop. Köpte böckerna på Åhléns men såg nu att de hade dom mycket billigare på Adlibris med gratis frakt till och med. Men men.. Inte mycket att göra åt det nu. Beställer ju alla mina böcker till skolan på Adlibris, men har aldrig kollat vad de har för priser på pocketböcker, men nu vet jag det......

Har köpt presenter till älsklingen också till Alla Hjärtans Dag och gjort ett fint kort till han:) Hoppas han blir glad för det!

Ikväll ska jag och syrran sola och sen ska vi simma. Ska bli skönt att få lite färg, det är ett tag sen jag solade nu. Ska blir härligt att simma med, det var ett tag sen. Så duktig jag känner mej nu när jag har börjat träna som förr igen:) Har verkligen motivation för det nu, får bara hoppas att det ger resultat.

Ska fixa lite middag till mej och syrran nu, sen bär det av till SunLux......

Bjuder på en bild idag me :) Sen julafton....


Kommentarer
Postat av: Karin den coola:D

Tjooohooo:D karin is going brown:D

2009-02-03 @ 17:42:43
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Anki

Vad menar Karin med att hon ska bli brown? Vi får nog ta ett snack om detta..

2009-02-03 @ 18:20:31
Postat av: Danne

Hej sweety. Tack för en trevlig helg med mkt roliga aktiviteter tillsammans :)

2009-02-03 @ 18:23:50
Postat av: Jenny

Tack för hälsningen till Svante.:) Man blir ju alltid lite nojig och orolig när ens lurviga barn går och blir sjuka sådär. :( Men vi får hålla tassar och tår för att det blir bra till slut. Hoppas att din Ludde mår bra också, han är en sötnos! /Jenny

2009-02-03 @ 18:42:01
URL: http://www.worldofjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0