Ledig idag :)

Idag har jag varit ledig, jättehärligt, speciellt när det är måndag.

Har hoppat hopprep, styrketränat och gått en lång runda med Ludde idag. Så lite kalorier som har försvunnit idag med :)

Har varit hos Danne hela dagen, mycket skönare att va i ett hus än att va i min lilla lägenhet. Roligare att gå ut med Ludde här på landet också, det är inte alltid så kul att gå inne i stan.

Igår tog vi det lugnt. Danne var trött efter lördagens övningar :) Å lite bakis också tror jag... Ida och Rikard kom på kvällen och käkade middag här. Efter det såg jag och Danne en film, det var väl en helt okej film, men jag var så trött så jag somnade efter ett tag. Får väl se klart den sen nån dag.

Nu ska jag fixa lite middag till mej och älsklinge, han kmr hem snart :) Sen ska vi till Ystad, tråkigt att åka hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0