Känner mej snart helt frisk!

Usch, det har varit en tråkig vecka, nu när jag har varit sjuk så mycket. Men nu börjar jag i alla fall bli frisk igen, skönt! Har visserligen ont i magen, men det har jag ju så ofta så känns nästan som man börjar vänja sig vid det tyvärr.

Har inte hänt nåt direkt kul i veckan att berätta om. Hoppas i alla fall att helgen blir bra. Ikväll ska Danne och jag käka tacos och på lördag ska vi nog till Nova. Ska bli roligt. Sen blir det väl lite långa promenadera med Ludde och så ska jag göra kort. Ludde är helt tokig för tillfället, köpte en ny pipleksak till han idag, och han älskar den! Kul att man kan göra han glad för så lite :)

Ska in och kika en sväng på Gina Tricot om vi ska in till Nova imorn. Tycker de har fått in så mkt söta kläder! Var inne på deras hemsida och kollade precis, men det funkade tyvärr inte att kopiera över nån bild på kläderna hit, så ni får själva gå in på deras hemsida och se om ni hittar nåt fint :)

Hoppas ni får en jättebra helg allihop!

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0