Irriterad...

Hittade en helt okej Polo på nätet igår. Pappa och jag bestämde att vi skulle åka och kolla på den idag. Innan vi körde från Ystad ringde vi och kollade så den verkligen var kvar. Och det var den, inga problem, det var bara att köra in till Malmö och kolla på den. När vi äntligen har hittat till bilfirman och kommer in där säger de att den precis har blivit såld. Snacka om att jag blev irriterad. Sååååå störigt...! Vi kollade på lite andra bilfirmor på vägen tillbaka till Ystad igen, men hittade inget så direkt.

Börjar känna mig lite stressad att hitta en bil nu. Börjar min praktik om några veckor och då måste jag ha en bil. Om det är nån som har en polo, clio, megané eller ka till salu får ni gärna höra av er.. Eller om ni känner någon som har en till salu.

Har hunnit med att träna idag också och gå ut en lång runda med Ludde. Ikväll tvättar jag, lagom kul, får se om jag orkar städa lite också, annars gör jag det imorn.

Ska kolla vidare på blocket nu och se om jag hittar en annan bil. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Skit va störigt, men du hittar nog snart en bil

2009-02-05 @ 06:23:19
URL: http://lantligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0