Idag är jag sjuksköterska...

...till Danne. Han mår inte alls bra den stackaren. Hoppas verkligen att du mår bättre snart älskling! ♥

Jag har precis varit ute i skogen med Ludde, härligt väder ute idag. Perfekt för att vara ute och gå. Och Ludde han gillar det också, full fart! Han är så söt när han springer omkring i snön!

I förmiddags bakade jag goda daimmuffins. Gå in på denna länk om du själv vill testa att baka dom!

http://www.receptcentralen.se/brod-och-bak/daimmuffins/



Nu i eftermiddag tänkte jag pyssla och göra lite kort. Får se vad som händer sen ikväll. Vi skulle egentligen ha firat Dannes faster idag, men det går ju tyvärr inte nu när han är sjuk. Tråkigt :(

Hoppas ni får en mysig lördag allihop!

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0