Har varit ledig idag :)

Hoppas ni har haft en jättebra dag allihop!

Jag har varit ledig, har varit jättehärligt. Förmiddagen spenderade jag med min kära syster och i eftermiddags var jag hos Linda. Vi gjorde kort, fikade och pratade. Var kul och mysigt att ses, var så längesen vi pysslade ihop. Vi får försöka ses oftare gumman!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Min syster kommer hit och ska sova här ikväll igen, trevligt :) Blir väl att slappa framför tv:n, är ju Efterlyst ikväll, brukar vara ganska okej att kolla på.

Tänkte ge er ett tips på en hemsida ni kan gå in och titta på:

www.mycardshop.se

Det är min kompis Lindas hemsida. Här lägger hon ut massa fina handgjorda kort som man kan titta på och även köpa. Absolut värt ett besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0