091229

Hello allihop!

 

Idag har jag träffat Linda. Vi har fikat, varit ute med Ludde och gjort smycken.





Gjorde bl.a. dessa två söta halsband idag. (Kass bild, jag vet, men imorn får "får" jag äntligen en ny kamera)




Ganska slående likhet med detta från Miss Dee, eller vad tycker ni? Detta halsband från Miss Dee kostar ca 359:-. Halsbanden à la Johanna kostar ca 30-40 kr att göra.... Blev som sagt inte världens bästa bild på mina halsband, men de blev verkligen jättesnygga när man tog på sig dem:)

Har även varit iväg med älskligen och handlat inför hans 30-årsfest på lördag. Blev en hel del mat och dricka.....



Köpte denna supersöta "dubbelkruka" idag när jag var iväg med Danne. Jättesnyggt med det stora hjärtat på pinnen i mitten, verkligen en ovanlig kruka. Den är nu placerad i badrumsfönstet, blev kanonbra:)

 

En bild på söta Ludde med en tupp som han fick i julklapp:) Han älskar verkligen den!

Ikväll blir det nog film och lite smått och gott att käka till!

Ska lägga mig hyfsat tidigt ikväll så jag är pigg när syrran och jag ska till Malmö imorn:)

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0