091220

Inte klokt att det snart är julafton! Tycker december månad har gått snabbt som tusan.

Idag kommer mitt inlägg mest bestå av bilder, har fotat en del den senaste tiden.



Vår fina julgran. Blev en silvergran i år.



Söt julblomma som jag bara var tvungen att köpta till mig själv:)



En till fin julblomma som farmor och farfar fick igår när vi var där på julmiddag.



Julkorten jag gjorde i år och skickade till familj och vänner. Blev en del timmars arbete...



Gulliga knästrumpor som jag köpte till mig själv när jag var ute och handlade julklappar för några dagar sedan.



En del av alla julklappar jag köpt. Har blivit en hel del till efter att jag tog denna bilden. Har gått åt mycket omslagspapper och tejp:)



Ballerinaskor som  jag köpte i Rom. Inte riktigt bra väder att använda dem nu dock, men till våren så...


Såja, blev i alla fall ett litet inlägg. Hinner nog blogga mer till jul. Är ledig 11 dagar i rad, ska bli så skönt. Bara tre dagar kvar att jobba nu. Får hoppas man kan ta sig till jobbet bara trots all snö. Jag tycker det är väldigt fint med snö, men nu har det kommit lite mycket...

Hoppas ni får en bra söndag:)

Kram

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack tack gumman!! Ja, absolut, det är bara till att höra av er, vi är oftast hemma.



Kram kram

2009-12-20 @ 22:45:30
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0