091201

Inte klokt vad tiden går fort. Nu är det redan december! Snart julafton...


Helgen i Rom blev hur bra som helst. Vi hann se Coloseum, Vatikanen, Fontana du (eller de) Trevia, Spanska Trappan mm. Vi hann även gå och titta en del i affärer och äta god mat. Blev som sagt en kanonhelg:) Var jättetrevligt att vara iväg med hela Dannes familj!





Hello Kitty saker för hundar.



Ännu mer Hello Kitty saker. Rena paradiset. Haha.. Synd bara att det var så dyra saker. Så det blev tyvärr inga Hello Kitty inköp.



Tramsbild:)



En liten sötnos:)



Jag vid den berömda fontänen... Fontana du Trevia



Spanska trappan.



Jag på vårt mysiga hotellrum!



Jag inne i Peterskyrkan. Var verkligen jättefint inne i kyrkan, men tyvärr blev alla bilder väldigt mörka.



Jag och Danne på en jättefin restaurang där vi firade Dannes pappas födelsedag:)



Coluseum... Verkligen värt att se.



"Turistbild". Tagen från Coluseum.



Ännu en bild från Coluseum. Som sagt, verklingen värt att se.



Det var allt för ikväll.....

Sleep weel!

Kramar






Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag kan inte heller fatta att tiden gått så fort som den har gjort. Helt sjukt!!!!



tack tack gumman, det är bara till att komma hit och hjälpa till heheh!!!!



Kram kram

2009-12-06 @ 10:26:11
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0