Lite uppdatering...

I fredags var det sista dagen jag jobbade innan min semester, kändes verkligen skönt att gå hem och veta att jag var ledig i 9 dagar :) På kvällen käkade jag middag i Ystad tillsammans med Jenny. Blev Krogen, vi åt kycklingwraps. Var mumsigt och verkligen kul att träffa Jenny, var evigheter sen i sågs...

I fredags var jag inne på Malmöfestivalen tillsammans med Linda och L-H. Gick och och tittade i affärer och handlade lite smått och gott.. Vid åt även en god lunch på Jensens.

I söndags var vi hemma hos Dannes morbror och firade hans födelsedag och åt god mat. På kvällen hyrden jag en film, "The women", var helt okej, typ som Sex and the city...

I måndags hände inte så mkt. Danne och jag åt goda tacos och på kvällen åkte jag hem till mina föräldrar och pysslade lite med min syster.

Idag har syrran och jag gått en runda i Ystad. Blev inga stora inköp, bara lite "småshopping". Vi tog även en fika på Snuggels där vi träffade på min morbror, hans sambo och vår söta kusin Nicolas. Blev en mysig fika med många skratt. Käkade middag hemma hos mina föräldrar och sen gjorde jag lite kort. Nu är jag i min lägenhet i Ystad och kolla på tv med Luddeplutten.

Imorgon ska jag bl.a. till IKEA med Anna och Helena. På kvällen blir det fest hos Anders och Sara. Förhoppningsvis blir det stranden med min älskling på torsdag, det ska ju bli fint väder då...

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag tyckte med det blev bra. Fick klippa och fixa lite, men det blev bra tillslut

2009-08-20 @ 17:48:39
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0