Helgen...

I fredags åt Anna och jag tacobuffé i Tomelilla. Var jättegott och vi var verkligen mätta när vi gick därifrån. Efter maten såg vi två filmer som vi sett på bio ihop innan, "En shopaholics bekännelser" och "Bröllopsduellen". Verkligen jättebra filmer som man kan se mer än en gång. Tack för en väldigt trevlig kväll gumman ♥

Igår var det ganska lugnt på dagen. På kvällen grillade vi och passde lilla Annie. Hon var duktig och glad nästan hela kvällen. Var verkligen skoj att passa henne, hon är såååå go :)

Tyvärr gick det inte att ladda upp några bilder på Annie här från igår, men jag testar igen senare....

Idag har jag lämnat lille Ludde i Ystad hos mina föräldrar, dags att jobba imorgon igen och jag vill inte att han ska behöva va sjäv 10 timmar i sträck. Då har hand det mkt bättre hemma hos min mamma...

Som sagt jobb imorgon igen efter en veckas ledighet, känns väldigt konstigt. Men det har verkligen varit skönt att vara ledig, synd att det inte var ett par veckor till bara så man hade hunnit göra mer, en vecka går alldeles för fort..

Hoppas ni får en jättebra söndagskväll!

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0