090821

Hej allihop!

Idag är det fredag och snart är min semstervecka slut. Det har verkligen gått fort. Men det har varit härligt att vara ledig. Idag har Danne och jag varit duktiga och städat, jag har även bakat en god jordgubbspaj. Ikväll ska jag till Anna och äta tacos och sen ska vi se en film.

I onsdags var jag iväg med Anna och Helena i Malmö. Vi var på IKEA och Mobilia. Tog även en sväng förbi Swedala outlet. Handlade lite saker på IKEA, annars blev det inget shoppat. Köpte en glasburk till Luddes godis och en mysig filt till honom.



Ludde på sin nya mysiga filt.



Köpte även dessa snygga "fat".

På onsdagskvällen var vi hos Anders och Sara. Koffe och Helena var också där. Vi besällde hämtmat och för en gångs skull var jag nyttig och beställde en god räksallad. De andra beställde pizza, men jag tycker verkligen inte alls om det längre. Blev en trevlig kväll som slutade ganska tidigt eftersom vi var trötta...

Igår var jag och älsklingen på stranden i Ystad. Var sol hela dagen, men det blåste ganska mycket. Var ändå skönt att komma ner en sväng till stranden, har inte blivit så mkt sol och bad denna sommaren. På kvällen åt vi goda räkor och kräftor med ostar och kex till.



Såhär fina blev faten med räkor och kräftor i. En riktigt somrig bild :) Visst ser det gott ut!

Vi spelade även lite kubb, Danne vann med knapp marginal två gånger...

Kvällen avslutades med försök till att fånga in en mullvad som har grävt en del gångar i Dannes trädgård...



Bild från mullvadsjakten när Danne sätter ner en fälla i en av gångarna.....

Japp, det var lite av det som hänt under de senaste dagarna....


Imorgon kväll ska Danne och jag passa denna lilla snäckan...



Ska bli jätteskoj:)

Hoppas ni får en jättebra fredagkväll!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

hej gumman. hoppas det gick bra och vara barnvakt igår. Hon tog inte livet av er???



Ja, det var jättetrevligt, klart vi ska göra om det, ingen tvekan. Det behöver vi.



Ja, men dom som inte kan acceptera att jag ska ha barn, får strunta i det. för det är ju dom missar det underbaraste man kan få i livet.



Kram kram min underbara vän

2009-08-23 @ 09:35:41
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0