Roliga nyheter!

Tycker det har varit en massa roliga nyheter den senaste tiden.

1. Jag har fått jobb hela sommaren.

2. Jimmy och Erika har förlovat sig.

3. Och sist men inte minst har jag fått reda på att Helena och Koffe ska ha barn ♥ Är jätteglad för er skull ♥ Stort grattis!

Idag har jag varit duktig och tränat, måste verkligen skärpa mig med det nu inför sommaren om man inte vill se ut som en flodhäst på stranden....

Var hos Linda i eftermiddags och pysslade och fikade. L-H gjorde också ett kort. Blev väldigt fint. Eller hur Linda? :) Vi hade väldigt kul idag och skrattade så man nästan fick ont i magen :)

Ikväll ska Danne och jag beställa hem lite mat och bara ta det lugnt, härligt!

Imorn åkte Danne iväg till Blekinge och ska fiska gädda hela helgen. Jag tänkte köra ner till Ystad en sväng och bl.a. hälsa på mina föräldrar.

Ha en en jättebra kväll och helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack! :=)

2009-04-17 @ 18:30:44
URL: http://lantligt.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja det blev jättefint hans kort, försökte i alla fall:)

2009-04-18 @ 15:07:51
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0