Lite bilder...

Tänkte bjuda er på lite bilder idag...



                                         
   Dannes plommonträd.... Fina blommor nu och en massa humlor där...





Uteplatsen hos Danne med de nya trädgårdsmöblerna. Trollhasseln (i silverkrukan) ser inte
så mycket ut för världen för tillfället, men den kmr säkert bli jättefin!





Min lilla Luddeplutt :)





Klänningen som jag köpte igår!




Tyckte den var riktigt söt!


Min förkylning har fortfarande inte gett med sig. Är jättedrygt, orkar nästan inte göra någonting. Så min dag har mest bestått av att snyta sig, snyta sig och snyta sig igen. Inte så kul....

Har i alla fall hänt nåt positivt idag. Jag klarade min hemtenta som jag gjort tidigare i vår i lärande organisation! Wiiieeeee!
Nu är det "bara" examensarbetet kvar också.

Hoppas ni får en jättetrevlig kväll allihop. Jag får väl fortsätta att snörvla vidare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0