090428

Hej allihop!

Jag har gått och blivit riktigt dunderförkyld. Såååå drygt. Men inte mycket att göra åt det. Bara att vila och vänta på att jag ska bli frisk.

Var iväg igår och fixade pass hos polisen i Ystad. Bilden på mig blev nog inte världens bästa eftersom jag var trött och förkyld. Tur det finns smink i alla fall, det gjorde attt det såg lite bättre ut.

Var även hemma hos mina föräldrar en sväng. På eftermiddagen var jag och min bror inne i stan och shoppade lite. Köpte en söt klänning på Unos kläder, lägger in en bild på den senare. Sen köpte jag även en trollhasselbuske. Ganska liten nu, men den kommer säkert bli jättefin när den blir större. Planterade det hos Danne igår. Sen handlade jag nässpray, var helt enkelt nödvändigt eftersom min näsa bara rann hela dagen. Köpte även lite goda jordgubbar som jag kanske ska smaka idag :)

Hoppas verkligen jag blir frisk till imorgon. Så tråkigt att vara sjuk. Man orkar inte göra någonting. Ska försöka att bara vila idag. Men blir nog svårt eftersom jag gärna vill göra saker hela tiden. Men jag får försöka i alla fall. Egentligen skulle jag och Madde träffa en lärare inne i Malmö idag, men jag får tyvärr skippa det. Men Madde reder säkert ut det själv. Skulle bara ses i typ 45 minuter, så det var inte så länge. Men det känns ändå tråkigt att inte kunna vara med på det.

Hoppas ni får en fin dag allihop!

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0