090423

Igårkväll blev det en sväng till Nova med Danne och Bingo. Båda två handlade som galningar på Jack & Jones eftersom de hade rea där. Jag höll i mina pengar för en gåns skull och köpte inget alls :)

Igår klarade även min syrra körkortet!!! Stort grattis till dej gumman ♥

I förmiddags körde jag och lämnade Dannes bil på service i Tomelilla. Medan det fixades med Dannes bil passade jag på att träffa Anna. Vi gick en liten sväng i byn och var även inne om en runda på Bo Ohlsson. Efter det käkade vi varsin bakad potatis till lunch. Var jättegott, men man var mätt som en boll efteråt.

I eftermiddags har jag och Ludde solat. Var hur skönt som helst. Nästan riktig sommarvärme! Tänkte lägga upp några bilder från när vi solade. Men lugn, jag ska inte skrämma er med några bilder på mig... Men ett par bilder på söta Ludde blir det i alla fall :)



 





Visst är min lilla plutt söt!

Hoppas ni får en trevlig kväll allihop ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror ingen hade blivit rädd för några bilder på dej vännen! Fast bilderna på Ludde var jätte söta!!!

2009-04-26 @ 10:33:14
URL: http://lindaracz.blogg.se/
Postat av: Linda

Tror ingen hade blivit rädd för några bilder på dej vännen! Fast bilderna på Ludde var jätte söta!!!

2009-04-26 @ 10:33:28
URL: http://lindaracz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0