090422

Under hela förmiddagen har jag suttit och arbetat med examensarbetet. Det är en himla massa som ska skrivas ihop. Men det blir säkert bra när det väl är färdigt. Man tycker att 10 veckor låter länge för att göra en rapport på, men tiden går ju snabbt som tusan.

Efter allt pluggande åt jag upp det som var kvar av wokgrytan igår. Det var mumsigt idag med :) Efter lunchen gick jag ut en lång runda med Ludde i skogen. Var hyfsat väder i början, men på slutet regnade det. Inte så jätteroligt. Tur att det inte ösregnade i alla fall.

I eftermiddags städade jag hela Dannes hus. Har blivit fint som bara den nu! Alltid så härligt när man har städat.

Danne kommer väl hem om ett par timmar och innan dess tänkte jag hinna med att laga lite middag till oss. Idag blir det laxpanna med färskpasta och sallad. Blir säkert jättegott!

Idag bestämde förresten Danne och jag mig för att vi ska ta en tripp till Göteborg den 8:e maj. Danne ska på ett möte med jobbet. Efter det blir det shopping, Liseberg och god mat :) Antagligen stannar vi över till dagen efter och slinker in en sväng till Ullared på vägen hem :) Får se hur länge Danne orkar gå därinne denna gången. Sist blev det inte så länge...

Imorn ska jag en sväng till Tomelilla. Ska lämna in Dannes bil på service och sen ska jag träffa Anna. Blir nog att vi går en runda på Bo Ohlsson, det var evigheter sen jag var där sist. Sen ska vi luncha ihop innan jag hämtar Dannes bil igen.

Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Annars så får du och jag sticka upp till ullared en dag och shoppa loss lite. Kan behövas. Ses imorgon. Kram

2009-04-22 @ 19:59:12
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: sanna

Jag var arg igår för att vi var mitt uppe i en budgivning på en lägenhet men någon jävel bjöd över hela tiden!

2009-04-22 @ 23:09:18
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0