090420

Imorse var jag och träffade tjejen jag ska arbeta med till sommaren. Hon verkade riktigt trevlig. Ser verkligen fram emot att arbeta till sommaren, ska bli roligt!

Under resten av förmiddagen intervjuade jag och Madde vår gamla lärare. Under eftermiddagen hann vi med ett par intervjuer till. Känns som vi har kommit en bra bit på vårt examensarbete. Har gjort många intervjuer, hittat mycket fakta och fått tillbaka många enkäter. Så nu gäller det bara att sammanställa allt!

Känns som att det mesta flyter på bra nu, härligt!

Ikväll ska Danne och jag grilla lite och sen blir resten av kvällen nog ganska lugn.

Imorgon är jag ledig. Tänkte träna på förmiddagen och sen åka en sväng till Linda på eftermiddagen.

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0