090419

Idag har jag städat min lägenhet. Har i alla fall blivit av med det värsta dammet. Nästa gång jag ska dit får det bli en riktig storstädning.

Var och solade i förmiddags, jätteskönt! Känns som jag hade kunnat lega där hur länge som helst :) Så härligt att bli brun!

Eftermiddagen spenderade jag hemma hos mina föräldrar. Fikade och pratade en massa. Pappa fyllde på olja och spolarvätska på bilen och kollade upp lite annat smått och gott.

Senare på eftermiddagen körde jag till Vomb igen...

Älsklingen hade blivit sjuk efter sin fiskeresan, inte så kul. Får hoppas att han blir frisk snart!

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Ska bl.a. kolla på Wipeout, brukar va ganska kul. Sen kanske där är någon bra film...

Kram på er allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0