090418

Idag har jag varit i Ystad så gott som hela dagen. Har hälsat på mina föräldrar, min farmor och farfar och min lilla kusin Nicolas.  Min bror och jag köpte jättesöta sommarkläder på H&M till Nicolas som han fick idag. Blev ett par långa shorts och ett linne med en elefant på. Hur sött som helst! Har även hunnit med en del ärenden på stan och gjort lite kort. Skrev ut alla inbjudningarna till min examensfest hemma hos föräldrarna idag, men det tog en himla tid eftersom datorn krånglade....

Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, kanske kolla på nån film och mysa med Ludde...

Imorn ska jag gå och sola, var typ 2 veckor sen sist, men har ändå hyfsad färg kvar. Sen åker jag nog ut en liten sväng till mina föräldrar igen innan jag åkte tillbaka till Vomb.

Får hoppas att det blir bättre väder imorn, tycker det har varit så kallt och blåsigt idag.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0