090412

Idag är det inte lika fint väder som det har varit innan i påsk. Jag frös nästan när jag var ute på  morgonrundan med Ludde. Brrr... Hoppas solen kommer fram snart....

Igår var vi på middag hos Ingo och Jenny. Vi åt grillat kött, hemmagjord potatissallad, bröd och en god typ grekisk sallad. Till efterrätt åt vi glass med persikor och jordgubbar som de hade haft inne i ugnen med smält vit chocklad till. Var jättegott! Vi spelade även lite tv-spel och rappakalja. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Var verkligen jättekul! Tack för en superkul kväll :)

Idag ska jag skriva lite på mitt examensarbete. Ska forska lite på nätet och se vad jag hittar för kul...

Ikväll ska vi till Dannes föräldrar och äta middag. Några av hans släktingar skulle också komma dit. Tycker det är evigheter sen jag och Danne lagade mat härhemma nu. Skönt att bli bortbjuden ofta :)

Ha en nice dag allihop!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: BamZe

Heej!

Fy vad gott de lät med grillat och jordgubbar och allt. Blev nästan lite avis. Lät som ni hade en underbar kväll med massa mat och härligt skratt. Hoppas allt är bra med dig annars, sköt om dig. Kram bamZe

2009-04-13 @ 18:58:22
URL: http://www.bamze.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0