090411

Påskmiddagen hos farmor och farfar igår blev trevlig. God mat och trevligt sällskap. Farmor hade varit så duktig och fixat med maten och gjort fint.

Efter påskmiddagen åkte vi en sväng till Rikard och Ida. Pratade och drack lite te och kaffe. Och några whisky hann Danne också med att dricka :)

Idag har Danne och jag varit inne en sväng på Nova. Vi handlade en jättesnygg skohylla ihop....



Vi behövde verkligen ha en ny skohylla, tycker vi har skor överallt som står och skräpar. Visst blev det snyggt?!

Sen handlade jag en likadan klänning på Vero Moda som jag gjorde för några dagar sen, men denna blev i ljuslila istället, jättesöt!



Ikväll ska Danne och jag iväg till Ingo och Jenny och grilla och spela spel. Ska bli jätteskoj!

Har förresten fixat ihop ett litet påskris hemma hos Danne också, blev fint...



Sen var jag ju tvungen att ta ett kort på det fina påskägget som Danne gav mig också, fullt av godis! Så gulligt det var av dej älskling ♥



Tänkte avsluta med en bild på Ludde som sitter ute och myser i solen... Han ser trött ut den lilla plutten :)



Hoppas ni får en trevlig påskafton allihop!

Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Karin den bästa:D

Vilken posare Ludde e:P

2009-04-19 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0