090409

Imorse var jag uppe tidigt och var inne på en intervju i Lund på Kvinnokliniken. Har egentligen redan fått sommarjobb i Ystad, men det är bara i 7 veckor, så jag vill gärna ha lite fler veckor. Enhetschefen här på Kvinnokliniken var verkligen trevlig, glad och positiv. Skulle nog vara bra med en sån chef. Jag ska få besked nästa vecka på hur det blir. Hoppas verkligen att jag får jobbet.

Efter min intervju i Lund var jag i Veberöd och köpte lite blommor. Köpte krukor, krukor, blommor och lite annat smått och gott. Ska göra 2 fina arrangemang av det. Tänkte ge ett till farmor och farfar när vi ska dit imorn och sen ett till Dannes föräldrar när vi ska dit på söndag. Ska lägga in bilder på hur det blir sen.

I eftermiddags var jag hos Linda. Vi pysslade, fikade och pratade. Var trevligt som vanligt! Jag gjorde ett grattiskort och två studentkort som blev helt okej...

Ikväll ska Danne och jag till Elin, Henke och Annie och grilla. Ska bli gott och mysigt nu när det är så fint väder!

Hoppas ni får en jättebra påsk allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0