090407

Idag har jag varit inne på skolan en sväng. Vi hade resurstid med en lärare angående vårt examensarbete. Känns som det var många i klassen som hade missat att vi skulle ha det idag, vi var bara 7 st där och vi är ca 25 i klassen. Men jaja, det var skönt med en liten grupp.

Efter visiten i skolan gick jag och Madde till Entré. Blev ett par inköp:



Såååå snygg sjal från Gina Tricot. Passar perfekt till min skinnjacka. Får ta en bild sen när jag har sjalen på mig också, för den va verkligen supersnygg!!



Örgängen från Gina Tricot. Fina fjärlilar... Och bordet är dammig, jag vet... Får nog se till att åtgärda det.....

Ikväll händer det inte så mycket. Tänkte ta det lugnt och kolla på TV och göra lite kort.

Hoppas allt är bra med er och att ni får en fortsatt bra tisdag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0