090406

Idag har Madde och jag letat böcker i Lund till vårt examensarbete. Hittade 2 stycken böcker som vi kan hämta imorgon. Får hoppas att det står något vettigt i dom.. Vi bokade även tid för lite intervjuer som vi ska göra i nästa vecka.

Senare på eftermiddagen tog jag och syrran en snabb shoppingtur i stan. Jag köpte ett par till svarta leggings på Gina Tricot. Sen blev det lite småsaker på H&M. Köpte även en jättesöt klänning på Vero Moda, kostade bara 199:-. Väldigt prisvärd!



Blev inte världens bästa bild. Den är finare när man har den på. Men visst är den söt?!

Imorgon ska jag in till skolan en sväng. Vi ska träffa läraren som har hand om våra examensarbeten. Vi ska få lite feedback på det vi har gjort. Efter det ska Madde och jag en sväng till Entré, ska bli skoj!

Ha en bra måndagkväll!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0