Veckans träning

Har varit duktig och tränat en hel del denna veckan.

I tisdags var jag och syrran och simmade. Vi simmade i typ en timme, riktigt skönt, så vi ska fortsätta med det. Ska försöka simma ungefär en gång i veckan.

I fredags hoppade jag hopprep kombinerat med stryketräning, gick riktigt bra. Var över en veckan sen jag hoppade, så det behövdes verkligen.

Idag har Danne och jag varit ute och sprungit i skogen.. Var ett tag sen jag var ute och sprang, men det gick bra ändå. Riktigt skönt när det väl är gjort:) Gjorde lite sit-ups och armhävningar efter att jag hade sprungit.

Sen har jag gått en hel del i veckan också..

Tänk om man kunde vara såhär duktig varje vecka.

Imorn är det skola igen.. Börjar en kurs som heter medicinsk engelska, mindre kul... Men det ska nog gå bra.

På tisdag åker Danne och jag till Göteborg.. wiiiieeeee:) Ska bli jättekul. På onsdag ska Danne på nån utbildning i i Göteborg och jag ska shoppa:) Blir nog riktigt skoj:)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sen ska du träna styrketräning med mig 1gg/veckan oxå. Jag har börjat nu. Ska vi peppa varandra med att vara duktiga och träna, och jämföra i slutet varje månad?? Kram

2008-09-14 @ 17:25:29
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad mysigt med en göteborg resa

, vi får träffas snart

2008-09-15 @ 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0