Ledig idag:)

Idag har jag varit ledig från skolan. Hur skönt som helst:) Har hunnit med en del idag. Tränade imorse, var ett bra tag sen, så det behövdes verkligen..

Efter träningen pluggade jag lite.. Har börjat en ny kurs nu, verksamhetsstryrning. Verkar ganska intressant, men får nog hänga me från början om man ska klara kursen.

Eftermiddagen spenderade jag med Helena. Först tog vi en tur till Svedala. Kollade i lite inredningsaffärer och på Swedala outlet...

Efter det körde vi en tur till Skopunkten. Hittade ett par snygga stövlar att ha nu till hösten:)

Vi var även inne en sväng på IKEA. Köpte lite smått å gott där:)

Var ganska trött när jag kom hem. Resten av kvällen blir lugn, ska snart ut med Ludde och sen blir det soffan å kanske en bra film.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för en mycket trevlig dag, kramiz

2008-09-01 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0