Helgen

Det var inte fel att vara lite ledig i helgen. Fredagens föreläsning tog på krafterna....

Fredagkvällen blev lugn hemma hos Danne.

I lördags gick jag en lång runda med Ludde ute i skogen, härligt:) På kvällen firade vi syrrans 18-årsdag med släkten. Riktigt roligt. Kul att träffa Kasper, min kusin som höll liv hela kvällen, han är för söt:) Bild på han längre ner.

Söndagen pluggade jag lite verksamhetsstyrning och räknade lite matte. Danne fick hjälpa mig lite, så kluriga uppgifter, men kul när man äntligen kan lösa dom. På kvällen käkade vi kinamat och kollade på film, rikigt mysigt.

Idag har jag haft föreläsning igen. Efter det åkte jag hem till mamma å pappa. Kasper var där och blev passad. Sen var Harriet och L-F där också med Nicolas. Han har hunnit bli sex veckor gammal nu, helt galet vad tiden går fort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0