Duktig denna veckan med

Har varit duktig och tränat denna veckan med. Gick en lång runda med Karin i tisdags och efter det simmade vi i en timme. I fredags var jag ledig, då hoppade jag hopprep och styrketränade. Var inte allför sugen på att träna idag, men det blev ändå en joggingrunda i skogen med älsklingen och lite sit-ups efteråt. Har varit ute och gått ett par långa rundor till nu i helgen med Ludde, så får väl känna sig ganska nöjd med veckans träning.

Helgen har varit ganska lugn. Åkte till Danne i fredags, käkade god lax och efter det kollade vi på film. I lördags pluggade jag en del. På kvällen åkte vi och kollade på huset Ida och Rikard har köpt, riktigt fint. Efter det var vi en sväng hos Jimmy. Idag har den inte hänt så jättemycket än, förutom joggingen. Har iaf gjort ett snyggt halsband också, var ett tag sen jag pysslade så det var riktigt kul.

Imorn är jag ledig.. Jiiiiipppppiiiieeeee! Ska plugga lite och på eftermiddagen tänkte jag åka och hälsa på föräldrarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sweety :) Hoppas din förkylning går över till helgen:) P & K glasögonormen

2008-10-02 @ 10:01:24
Postat av: Kattmannen

Det bloggas väldigt sällan tycker jag. Man har ju inte koll på vad som händer längre.

2008-10-05 @ 18:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0